میم‌کوین جدید سولانا که کاربران زیادی را میلیونر کرد!

حوزه هوش مصنوعی به سرعت به یک قدرت بزرگ تبدیل شده و معرفی میم‌کوین گوتسیوس ماکسیموس (GOAT) بزرگترین شاهد این ادعا است. این توکن ساده از زمان عرضه خود، باعث ثروتمند شدن کاربران زیادی شده است. قیمت توکن GOAT در تاریخ ۱۹ اکتبر به بالاترین سطح خود در ۰.۵۳۵ دلار رسیده و با افزایش تقاضا همچنان در حال افزایش است.

goatseus-maximus-goat-made-future

نحوه ایجاد گوتسیوس ماکسیموس

گوتسیوس ماکسیموس یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌های بلاکچین سولانا (SOL) محسوب می‌شود که خالق آن ناشناخته باقی مانده است. با این حال، بر اساس آخرین گزارش‌ها، یک ربات هوش مصنوعی به نام تروث آو ترمینال (Truth of Terminal) که توسط اندی آیری (Andy Ayrey) ساخته شده، این میم کوین را به وجود آورده است.

گزارش‌ها حاکی از آنند که این ربات با دریافت ۵۰ هزار دلار از مارک اندریسن (Marc Andreessen) در قالب بیت‌کوین (BTC)، موفق شد این پروژه را راه‌اندازی کند. این ربات با تحلیل شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر (X) و ردیت، ایده ساخت یک میم‌کوین جدید را مطرح کرد و سپس، نام گوتسیوس ماکسیموس برای آن انتخاب شد.

مشارکت تروث آو ترمینال در تبلیغ این توکن باعث افزایش ارزش بازار GOAT به بیش از ۴۰۰ میلیون دلار شد و پیش‌بینی می‌شود که ارزش بازار آن به ۱ میلیارد دلار نیز برسد. همچنین، تروث آو ترمینال بیش از ۹۰ هزار دنبال‌کننده در پلتفرم X جذب کرده و به یک رهبر کوچک در حوزه کریپتو تبدیل شده است.

کسب درآمد چشمگیر از توکن GOAT

پس از معرفی این توکن، ربات مذکور هزاران توکن GOAT خرید و با تبلیغات مداوم آن، اکنون اولین ربات هوش مصنوعی میلیونر به حساب می‌آید.

در همین حال، یکی از فعالان حوزه کریپتو نیز موفق شده سرمایه ۸۶ هزار دلاری خود را طی تنها ۶ روز به ۳.۹ میلیون دلار برساند. برخی دیگر از سرمایه‌گذاران نیز تنها طی دو روز، ارزش سرمایه خود را میلیون دلاری کرده‌اند.

پیش‌بینی آرتور هیز

آرتور هیز، یکی از بنیان‌گذاران صرافی بیت‌مکس (BitMEX)، طی پستی از احتمال افزایش بیشتر قیمت این میم‌کوین خبر داده است. او به گزارشی از مت لوین (Matt Levine) در بلومبرگ اشاره نموده که پیش از این نیز باعث رشد ۱۰ برابری قیمت میم‌کوین دیگری به نام سگ کلاهدار (WIF) شده بود. وی معتقد است که نظرات شخص معتبری مانند وی قطعا در روند قیمت این ارز دیجیتال نوپا تأثیر خواهد گذاشت.

خرید نهنگ‌ها

در همین حال، یک نهنگ شناخته‌شده اخیراً ۲ میلیون دلار استیبل‌کوین USDC دیگر برای خرید توکن‌های گوتسیوس ماکسیموس از بایننس برداشت کرده است. این نهنگ در مجموع ۶ میلیون دلار USDC برای خرید ۱۷.۱۵ میلیون توکن GOAT با قیمت میانگین ۰.۳۵ دلار در دو روز هزینه نموده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

تحلیلگران معتقدند که توزیع متعادل عرضه و تداوم انباشت توسط نهنگ‌ها می‌تواند قیمت GOAT را از ۰.۵ دلار فراتر ببرد. البته قیمت این میم‌کوین ممکن است قبل از افزایش بعدی تا ۱۲.۵ درصد کاهش یابد.

//