مایکل سیلور افشا کرد: یک گزینه سرمایه‌گذاری بهتر از بیت‌کوین!

مایکل سیلور، مدیر اجرایی شرکت مایکرواستراتژی و از طرفداران سرسخت بیت‌کوین، در اظهارات جدید خود با کنایه عنوان کرده که تنها گزینه بهتر از بیت‌کوین، «بیت‌کوین بیشتر» است.

او برای حمایت از این ادعا، نمودار عملکرد سهام مایکرواستراتژی (MSTR) را از زمان اتخاذ استراتژی خرید بیت‌کوین توسط این شرکت ارائه کرده است.

بر اساس داده‌های موجود، سهام مایکرواستراتژی از نظر عملکرد، از شرکت‌های بزرگ معروف به «هفت شگفت‌انگیز» شامل اپل، آلفابت (Alphabet)، مایکروسافت، انویدیا و تسلا، پیشی گرفته و ارزش آن با رشدی ۱۶۲۰ درصدی، تمامی شرکت‌های موجود در شاخص اس‌اندپی ۵۰۰ (S&P 500) را پشت سر گذاشته است.

در همین مدت، رشد این شاخص تنها ۷۳ درصد و میزان رشد خود بیت‌کوین نیز ۴۲۶ درصد بوده است.

microstrategys-saylor-names-one-thing-better-than-bitcoi-

در همین راستا، لازم به ذکر است ارزش سهام مایکرواستراتژی در روز جمعه، پس از پیش‌بینی سیلور مبنی بر اینکه این شرکت ممکن است به یک بانک بیت‌کوین با ارزش تریلیون دلاری تبدیل شود، ۱۶ درصد افزایش یافت.

مایکرواستراتژی در حال حاضر حدود ۱۵.۸ میلیون دلار بیت‌کوین در اختیار دارد و ارزش کل این شرکت به ۴۳ میلیارد دلار می‌رسد.

تور دمستر، مشاور شرکت بلاک‌استریم (Blockstream)، اخیراً مایکرواستراتژی و صرافی کوین‌بیس را مقایسه و استدلال کرده که این دو شرکت نماینده «نبرد دو الگو» هستند.

او مایکرواستراتژی را به یک جوجه‌تیغی تشبیه کرده که تنها به یک روش قدرتمند باور دارد، در حالی که کوین‌بیس مانند یک روباه دارای استراتژی‌های متعددی است.

به عبارتی، مایکرواستراتژی به رویکرد بیت‌کوین‌محور خود ادامه می‌دهد و از سرمایه‌گذاری در آلت‌کوین‌ها خودداری می‌کند.

در مقابل، برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس، که قبلاً نسبت به آلت‌کوین‌ها بدبین بود، اکنون دیگر به‌طور صرف به بیت‌کوین اکتفا نمی‌کند و بخشی از سرمایه‌گذاری‌های خود را به توکن‌های دیگر هم اختصاص داده است.

//