بایننس‌کوین در مسیر فتح قله ۸۰۰ دلار!

در ۲۴ ساعت گذشته، بایننس‌کوین (BNB) یکی از بهترین عملکردها را ثبت کرده و اخیراً سیگنال‌های صعودی جدیدی در نمودار آن مشاهده شده که در صورت تأیید و تکمیل، منجر به رشد ۳۵ درصدی قیمت خواهد شد.

قیمت این ارز دیجیتال با افزایشی ۱.۴۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۰۱.۶ دلار رسیده و برای اولین بار از ۲۹ سپتامبر، بالای سطح ۶۰۰ دلار قرار گرفته که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید است.

در نمودار قیمت بایننس‌کوین، یک الگوی مثلث صعودی به همراه خط روندی صعودی شکل گرفته که نشان‌دهنده انباشت و احتمال شکست مقاومت افقی است.

در حال حاضر، قیمت BNB در حال حرکت به سمت منطقه مقاومتی ۶۰۵ تا ۶۲۰ دلار است که پیش از این چندین بار آزمایش شده، اما هر بار نتوانسته بر آن غلبه کند.

با توجه به ارتفاع مثلث، شکست این الگو می‌تواند منجر به افزایش ۳۵.۹ درصدی قیمت و رسیدن آن به ۸۰۰ دلار یا بالاتر شود. در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۶۶.۷۲ قرار دارد که نشان‌دهنده وجود فضای بیشتری برای رشد است، اما معامله‌گران باید با احتیاط عمل کنند.

binance-coin-analysis-can-bnb-price-hit-800-after-this-signal-just-flashed

اگر قیمت کاهش یابد، سطوح ۵۸۰ و ۵۵۰ دلار به ترتیب مورد آزمایش قرار خواهند گرفت و در صورت از دست رفتن این سطوح، سناریوی صعودی باطل خواهد شد.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass)، معامله‌گران بازار مشتقات هنوز نسبت به آینده BNB خوش‌بین هستند. نقشه لیکوییدیشن این رمزارز نشان می‌دهد که ۲۲.۳۰ میلیون دلار پوزیشن لانگ در برابر ۲۱ میلیون دلار پوزیشن شورت در بازه روزانه وجود دارد.

بنابراین، اگر قیمت بتواند مقاومت ۶۲۰ دلار را بشکند، احتمال رسیدن آن به ۸۰۰ دلار وجود خواهد داشت. در این صورت، ارزش بازار بایننس کوین به ۱۱۶ میلیارد دلار خواهد رسید که فقط ۳ میلیارد دلار کمتر از ارزش بازار تتر است.

//