گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (۲۶ مهر ۱۴۰۳)

طی ۲۴ ساعت گذشته، نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال افزایش یافته و این امر موجب گمانه‌زنی‌های زیادی در میان سرمایه‌گذاران شده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال افزایش یافته و این امر موجب گمانه‌زنی‌های زیادی در میان سرمایه‌گذاران شده است.

قیمت بیت‌کوین (BTC) توانسته سطح ۶۷ هزار دلار را حفظ کند، در حالی که اتریوم (ETH)، سولانا (SOL) و ریپل (XRP) نیز رشد آهسته‌ای را تجربه کرده‌اند. از طرفی، دوج‌کوین (DOGE) با یکی از بهترین عملکردها، قیمت خود را به طور قابل‌توجهی افزایش داده است.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال با رشد ۰.۲۰ درصدی به ۲.۳۲ تریلیون دلار رسیده، اما حجم کل معاملات با افت ۲۴.۸۱ درصدی به ۸۱.۲۹ میلیارد دلار کاهش یافته است.

قیمت بیت‌کوین در این مدت با رشد ۰.۱ درصدی به ۶۷۳۱۳ دلار رسیده و پایین‌ترین و بالاترین قیمت آن به ترتیب ۶۶۷۷۶ و ۶۸۳۷۵ دلار بوده است.

همچنین، داده‌های پلتفرم سوسو ولیو (Sosovalue) نشان می‌دهند که ETFهای بیت‌کوین ۴۵۸.۵۴ میلیون دلار ورودی داشته‌اند. شاخص تسلط بیت‌کوین بر بازار نیز با افزایش ۰.۰۸ درصدی به ۵۷.۵۰ درصد رسیده است.

در همین حال، قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۵ درصد افزایش یافته و هم‌اکنون در محدوده ۲۶۳۳ دلار معامله می‌شود. قیمت سولانا نیز با افزایش ۰.۲ درصدی به ۱۵۴ دلار رسیده است. ریپل نیز حدود ۱ درصد رشد داشته و قیمت آن هم‌اکنون ۰.۵۴۸۲ دلار است.

در بخش میم‌کوین‌ها هم، قیمت دوج‌کوین با رشدی ۸ درصدی به ۰.۱۲۵۴ دلار رسیده و قیمت شیبا اینو (SHIB) نیز با بیش از ۱ درصد رشد به ۰.۰۰۰۰۱۸۴۵ دلار افزایش یافته است.

در میان سایر ارزهای دیجیتال، قیمت توکن صرافی FTX، یعنی FTT، تقریباً ۱۲ درصد افزایش یافته و به ۲.۰۸ دلار رسیده است. همچنین، قیمت ماگ‌کوین (MOG) با رشدی ۸ درصدی به ۰.۰۰۰۰۰۲۰۵ دلار و قیمت بانک (BONK) با جهش ۱۰ درصدی به ۰.۰۰۰۰۲۴۴۴ دلار رسیده است.

از سوی دیگر، قیمت هدرا (HBAR)، اتنا (ENA) و بیت‌تنسور (TAO) با کاهشی ۶ تا ۹ درصدی مواجه شده و این رمزارزها، بدترین عملکرد را در ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند.

//