مهم‌ترین رویداد‌های بازار ارزهای دیجیتال طی هفته گذشته!

بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته مجموعه‌ای از تحولات مهم را پشت سر گذاشت.

بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته مجموعه‌ای از تحولات مهم را پشت سر گذاشت.

قیمت بیت‌کوین (BTC) طی این مدت در پی انتشار گزارش جدید شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) آمریکا، حدود ۰.۷ درصد افزایش یافت و قیمت ریپل (XRP) نیز با افزایش تقریباً ۰.۵ درصدی، به دلیل نوسانات ناشی از تحولات پرونده قضایی خود، به ۰.۵۳۸ دلار رسید.

یکی از مهم‌ترین رویدادهای هفته، اقدام شرکت ریپل بود که به دادگاه تجدیدنظر آمریکا در دومین حوزه قضایی علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اعتراض کرد.

این اقدام در پی درخواست تجدیدنظر SEC علیه حکم نهایی قاضی تورس در پرونده توکن XRP صورت گرفت. همچنین، نهنگ‌های ریپل در این هفته توجه زیادی را به خود جلب و میلیون‌ها کوین را بین صرافی‌ها جابه‌جا کردند.

در همین حال، صرافی‌های بایننس و رابینهود تغییرات مهمی در خدمات معاملاتی خود اعمال کردند. بایننس این هفته به‌روزرسانی‌های مهمی در مورد برداشت و تبدیل ده توکن از جمله ترون (TORN)، وایوت (VAI)، او‌ام‌جی (OMG)، ویوز (WAVES) و دیگر توکن‌ها ارائه کرد.

همچنین، پروژه اسکرول (SCR) به عنوان شصتمین پروژه در لانچپول بایننس قرار گرفت. بایننس همچنین از پشتیبانی از بایننس استیکد سولانا (BNSOL) خبر داد که باعث افزایش خوش‌بینی شد.

از سوی دیگر، بخش اروپایی صرافی رابینهود اعلام کرد که از این پس از معاملات توکن رندر (RENDER) پشتیبانی خواهد کرد. این خبر باعث افزایش خوش‌بینی معامله‌گران و مطرح شدن احتمال افزایش قیمت این ارز دیجیتال تا ۱۰ دلار شد.

//