ایردراپ هیجان‌انگیز اسکرول در راه است

پروتکل اسکرول (Scroll)، راه‌حل مقیاس‌پذیری مبتنی بر دانش صفر (ZK) اتریوم، از ایردراپ توکن بومی خود به نام SCR خبر داده که به‌زودی در سرویس لانچ‌پول بایننس عرضه خواهد شد.

این توکن به منظور تحقق مأموریت پروتکل اسکرول در ایجاد زیرساخت‌های مقیاس‌پذیر و امن و تسریع پذیرش در دنیای واقعی با توزیع جهانی، طراحی شده است.

اکوسیستم اسکرول این رویداد ایردراپ را به عنوان بخشی از استراتژی توزیع توکن خود برنامه‌ریزی کرده است. به‌ این‌ ترتیب، از مجموع ۱ میلیارد توکن، ۱۵ درصد معادل ۱۵۰ میلیون توکن SCR به ایردراپ‌ها اختصاص یافته که بین دو مرحله تقسیم می‌شود.

مرحله اول ایردراپ شامل ۷ درصد و مرحله دوم شامل ۸ درصد از کل توکن‌ها خواهد بود. بر اساس اعلامیه اسکرول، رویداد تولید توکن (TGE) در تاریخ ۲۲ اکتبر برگزار شده و اولین اسنپ‌شات برای ایردراپ سه روز قبل از تاریخ عرضه توکن، یعنی در ۱۹ اکتبر گرفته خواهد شد.

این ایردراپ بر اساس فعالیت‌های کاربران در زنجیره خواهد بود و کاربران اسکرول در ازای مشارکت‌های معنادار در توسعه پروتکل و رشد اکوسیستم پاداش خواهند گرفت.

در این میان، بایننس اعلام کرده که ۵۵ میلیون توکن SCR را به عنوان پاداش لانچ‌پول خود اختصاص داده که معادل ۵.۵ درصد از کل عرضه توکن اسکرول است.

کاربران این صرافی می‌توانند از تاریخ ۹ اکتبر شروع به فعالیت کرده و بایننس کوین (BNB) و فرست دیجیتال یواس‌دی (FDUSD) خود را برای دریافت توکن‌های اسکرول قفل کنند.

لازم به ذکر است که معاملات پیش‌ از‌ عرضه توکن‌ SCR در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴ در بایننس آغاز خواهد شد.

گفتنی است که توکن اسکرول برای موارد مختلفی، از جمله مشارکت در حاکمیت پروتکل استفاده خواهد شد و به‌عنوان یک توکن کاربردی در راستای اهداف غیرمتمرکزسازی این شبکه عمل خواهد کرد.

//