فصل اول همستر کامبت به پایان رسید!

شب گذشته اسنپ‌شات بازی همستر کامبت گرفته شد و فصل اول این بازی به پایان رسید. هم‌زمان با پایان فصل اول، فصل دوم همستر کامبت نیز رسماً کلید خورده است.
به گفته توسعه‌دهندگان همستر کامبت، بازی با اسنپ‌شات به پایان نمی‌رسد و اکنون بازی وارد فصل اینترلود (INTERLUDE) شده است.
اینترلود یک دوره کوتاه قبل از شروع فصل دوم همستر است و تنها چند هفته طول خواهد کشید. در این دوره، سکه‌ها جای خود را به الماس‌ها دادند و همه چیز از نو شروع به کار کرده است. کاربران می‌توانند در دوره اینترلود به جمع‌آوری الماس‌ها بپردازند که در فصل دوم کاربرد زیادی دارد.

جمع‌آوری الماس‌ها نیز از طریق بازی‌های بومی، دعوت از دوستان، دنبال کردن حساب‌های اجتماعی و تماشای ویدیوهای همستر به دست می‌آیند.
از طرف دیگر، با پایان یافتن فصل اول همستر کامبت، چالش‌هایی برای برخی از کاربران به وجود آمده است. به نظر می‌رسد تمامی بازیکنانی که کارت تقلب (کسانی که از ربات کلید گرفتند) دریافت کردند، از ایردراپ فصل اول محروم شدند!
در بخش ایردراپ فصل اول همستر، بازیکنان متقلب با پیغام زیر روبه‌رو شده‌اند:

شما در این فصل تقلب کرده‌اید، فصل بعد عادلانه بازی کنید و ایردراپ بگیرید!

گفته می‌شود این بازیکنان، احتمالاً ایردراپ فصل ۱ را از دست داد‌ه‌اند!
کلیدها در اواخر فصل اول به بازی اضافه شد و اکنون به نظر می‌رسد، عمدی یا غیرعمدی، کلیدها، بزرگ‌ترین تله‌ همستر کامبت به هدف ایردراپی عادلانه بوده‌اند.
قابل توجه است که کاربران تا تاریخ ۲۱ سپتامبر، ساعت ۸ صبح به وقت جهانی (UTC) زمان دارند تا روش برداشت ایردراپ خود را انتخاب کنند. آنها فقط در صورتی که در کنار روش برداشت خود، تیک سبز داشته باشند، ایردراپ دریافت خواهند کرد.
قرار است در تاریخ ۲۶ سپتامبر تولید توکن همستر انجام شود و احتمالاً تخصیص ایردراپ آن قبل از این تاریخ مشخص خواهد شد.

//