سگ کلاهدار در آستانه خروج از فاز تثبیت؛ برای جهش بزرگ WIF آماده باشید!

معامله‌گران بازار آتی در حال افزایش موقعیت‌های معاملاتی خود برای میم‌کوین داگ‌ویف‌هت یا همان سگ کلاهدار (WIF) سولانا هستند. در همین حال، تحلیلگران نیز الگوی معکوس بالقوه‌ای را برای این ارز دیجیتال شناسایی کرده‌اند. این توکن در حال حاضر ۶۶ درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت خود در ماه مارس معامله می‌شود.
بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (CoinGlass)، از ۳۱ آگوست، میزان سود باز قراردادهای آتی سگ کلاهدار ۱۶ درصد افزایش یافته و به ۲۳۱.۴۸ میلیون دلار رسیده است. این در حالی است که قیمت سگ کلاهدار از ۲۵ آگوست تا کنون ۱۷ درصد کاهش یافته و در حال حاضر، در محدوده ۱.۵۷ دلار قرار دارد.

تثبیت اخیر قیمت سگ کلاهدار موجب شده که برخی از معامله‌گران معتقد باشند که این میم‌کوین برای بازگشت به سمت ۲.۴۰ دلار آماده می‌شود؛ سطحی که از ۳۰ ژوئیه به آن نرسیده است. در همین راستا، بلانتز (Bluntz)، تحلیلگر معروف، در توییتی می‌گوید:

آزمایش مجدد موفق در کانال WIF … هیچ‌کس برای معکوس V شکلی که قرار است اتفاق بیفتد، آماده نیست.

در همین حال، یکی از معامله‌گران شناخته‌شده حوزه کریپتو با نام مستعار zer0 نیز روز گذشته اظهار داشت: «به نظر می‌رسد که WIF برای حرکت بعدی خود آماده است.»
بر اساس داده‌های بازار، در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملاتی سگ کلاهدار حدود ۳۲۷.۶ میلیون دلار بوده که تقریباً دو برابر حجم معاملاتی شیبای اینو (SHIB)، یعنی ۱۶۰.۵ میلیون دلار در همان بازه است.

//