بازی چندنفره Valhalla، با پشتیبانی از فلوکی اینو، به عنوان اسپانسر اصلی این تیم در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵، خواهد بود و نقش آن پشت پیراهن بازیکنان قرار خواهد گرفت.
این همکاری به بازی فلوکی اینو این امکان را میدهد که در معرض دید بیش از ۲۱ میلیون نفر قرار گیرد و در بیش از ۴۵۰۰ ساعت پخش، نمایش داده شود. علاوه بر این، چهار دقیقه نمایش LED در کنار زمین در تمامی مسابقات خانگی لیگ نیز به بازی Valhalla اختصاص خواهد یافت.
این همکاری شامل تبلیغات در نقاط مختلفی از استادیوم و فضای مجازی ساندرلند میشود. به عنوان مثال، هر ماه یک ویژگی به نام “گل ماه” در شبکههای اجتماعی ساندرلند به نمایش گذاشته خواهد شد که به دیده شدن فلوکی کمک خواهد کرد.
این همکاری فرصت بزرگی برای فلوکی اینو و بازی Valhalla فراهم میکند تا در شبکههای بزرگ ورزشی مانند Sky، ITV، beIN، ESPN، و DAZN دیده شود. علاوه بر این، با این همکاری، فلوکی اینو در معرض دید بیش از ۴ میلیون دنبالکننده در شبکههای اجتماعی ساندرلند قرار میگیرد.
قابل توجه است که فلوکی اینو قبلاً نیز در سال ۲۰۲۱ با باشگاههای فوتبال در اسپانیا، ایتالیا و هند همکاری کرده بود و در آن همکاریها، تیمهای فوتبال لباسهایی با آرم فلوکی میپوشیدند. در آن زمان، فلوکی با افزایش ۴۰۹ درصدی قیمت، به رکورد ۰.۰۰۰۳۰۹۵ دلار دست یافت.
اکنون، با توجه به موفقیتهای گذشته و افزایش اعتبار بازی Valhalla در اکوسیستم فلوکی، این تیم تصمیم گرفته که این بازی را به میلیونها هوادار فوتبال معرفی کند.
هدف این همکاری، تسریع در پذیرش بازی Valhalla و ارتقای اکوسیستم فلوکی به سطوح جدید است.
ارسال پاسخ