سازمان ترامپ آماده ورود به دنیای رمزارزها

به گزارش نیویورک پست، شرکت هلدینگ سرمایه‌گذاری‌های تجاری دونالد ترامپ، به نام ترامپ اورگانیزیشن (Trump Organization)، به زودی از پروژه جدید کریپتویی خود رونمایی خواهد کرد.

اریک ترامپ، پسر رئیس‌جمهور سابق و معاون اجرایی ترامپ اورگانیزیشن، در مصاحبه‌ای با نشریه پست کلیات پروژه آینده را اعلام کرد، اما از ارائه جزئیات خاص خودداری نمود و تنها گفت:

زمانی که همه چیز به صورت کامل آماده شود، جزئیات پروژه به طور عمومی منتشر خواهد شد.

او اشاره کرد که این پروژه ممکن است شامل «املاک دیجیتالی» باشد، به این معنا که کاربران احتمالا بتوانند از طریق آن به دریافت و پرداخت وام بپردازند.

اوایل این ماه، اریک ترامپ در توییتر از علاقه‌مندی خود به حوزه کریپتو و دیفای نوشت و اعلام کرد:

منتظر یک اعلامیه بزرگ باشید.

او به نیویورک پست گفت:

این یک تحول بزرگ است. در واقع، نوعی وثیقه است که همه می‌توانند به آن دسترسی داشته و به سرعت از آن استفاده کنند. نمی‌دانم آیا مردم متوجه تأثیرات این تغییر بر دنیای بانکداری و مالی هستند یا خیر.

وی همچنین افزود که دیدگاه خاصی درباره محدودیت‌هایی که ممکن است برخی افراد را از بازارهای خاص دور نگه‌ دارد، دارد و اشاره کرد که خانواده ترامپ نیز با مشکلات تبعیض مالی مواجه بوده‌اند.

اریک ترامپ گفت:

در نهایت، همه ما به نوعی استقلال مالی و جهانی نیاز داریم که در آن مجبور نباشیم طبق قواعد بانک‌های بزرگ عمل کنیم. آن روز به زودی فرا خواهد رسید.

//