تعویق ملاقات کاملا هریس با فعالان کریپتو!

ملاقات کامالا هریس با فعالان صنعت کریپتو به تعویق افتاده است. به گفته خبرنگار فاکس نیوز، ملاقات روز دوشنبه، ۵ آگوست ۲۰۲۴، بین کاملا هریس و فعالان کریپتو به احتمال زیاد، یک هفته به تعویق می‌افتد.
جالب اینجا است که این تعویق زمانی اعلام شد که ترس از رکود اقتصادی در ایالات متحده در روز جمعه به شدت افزایش یافت و ۳ شاخص‌ اصلی وال استریت، دیروز بین ۱.۵ تا ۲.۵ درصد کاهش یافتند. از طرفی گزارش‌ها حاکی از آنند که فدرال رزرو ممکن است حتی قبل از ۱۷ سپتامبر نرخ بهره را ۰.۵ درصد کاهش دهد.
در این شرایط، سازمان‌دهندگان کمپین انتخاباتی هریس در تلاشند تا با فعالان صنعت کریپتو رابطه بهتری برقرار کنند. دیوید پلاف (David Plouffe)، که قبلاً در هیئت مشاوران بایننس و به‌‌ عنوان مشاور استراتژیک به Alchemy Pay خدمت کرده است، به تیم هریس پیوسته و ممکن است در بهبود روابط با صنعت کریپتو کمک کند.

کاملا هریس اکنون به عنوان نامزد رسمی دموکرات‌ها در انتخابات آتی آمریکا، به مبارزه با دونالد ترامپ می‌پردازد. در این میان، ترامپ اخیراً به‌ طور تهاجمی وارد حوزه کریپتو شده و وعده‌های جذابی برای صنعت کریپتو ارائه می‌دهد. او همچنین، در روز جمعه، پیشنهاد صدور چک‌های کریپتو برای کاهش بدهی عظیم ۳۵ تریلیون دلاری ایالات متحده را ارائه کرد.
جالب توجه است که با اینکه ترامپ، پیش‌تر از مناظره با هریس خودداری کرده بود، اکنون نظرش تغییر کرده و قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر مناظره‌ای بین این دو رقیب انتخابات ریاست جمهوری ایلات متحده انجام شود.
همچنین به گفته منابع، لائل برینارد (Lael Brainard)، رئیس شورای اقتصادی ملی و یکی از اقتصاددانان برجسته دولت بایدن، هفته آینده در یک نشست بلندپایه که توسط رو خانا (Ro Khanna)، نماینده دموکرات کالیفرنیا برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

//