برنامه ایردراپ داگز تغییر کرد! کی و چگونه توکن‌های DOGS خود را دریافت کنیم؟

بر اساس اطلاعیه جدید منتشرشده توسط تیم داگز در کانال رسمی تلگرام خود، تاکنون بیش از ۶ میلیون کاربر تأییدشده، درخواست واریز مستقیم توکن‌های DOGS به صرافی‌ها و کیف پول تلگرام را ارائه کرده‌اند که در تاریخ ارزهای دیجیتال بی‌سابقه است.

بنابراین، این تیم دوره مطالبه (Claim) را تمدید کرده تا کاربران فرصت کافی برای برداشت توکن‌های خود داشته باشد.

به این ترتیب، دوره مطالبه برای صرافی‌ها و کیف پول تلگرام تا ساعت ۶ بعد از ظهر UTC روز ۲۱ آگوست تمدید شده است. گزینه مطالبه برای کیف پول‌های غیرحضانتی نیز از ساعت ۸ صبح UTC روز ۲۳ آگوست در دسترس خواهد بود.

رویداد تولید توکن (TGE) و لیست شدن آن در صرافی‌ها نیز در ساعت ۱۲ بعد از ظهر UTC روز ۲۳ آگوست برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، ارز دیجیتال داگز در صرافی‌های بزرگی همچون اوکی‌ایکس (OKX)، بای‌بیت (Bybit)، گیت (Gate.io)، کوکوین (KuCoin)، بیت‌مارت (BitMart)، بینگ‌ایکس (BingX)، بای‌بیت (ByBit)، ال‌بنک (LBank)، بیت‌گت (Bitget) و غیره، لیست خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، در تاریخ ۲۳ آگوست، بیش از ۴۰۰ میلیارد توکن DOGS به صورت ایردراپ میان کاربران توزیع خواهد شد. این رویداد به عنوان یک گام بزرگ برای توکن داگز، آن را در بازار رو به رشد میم‌کوین‌ها به خوبی معرفی خواهد کرد.

بر اساس اطلاعیه اخیر تیم داگز، بیش از ۴۲.۲ میلیون کاربر واجد شرایط دریافت ایردراپ هستند و هر کدام به طور متوسط ۹۵۰۰ توکن DOGS دریافت خواهند کرد.

کل عرضه توکن‌ها ۵۵۰ میلیارد است که از این میزان، ۸۱.۵ درصد به جامعه، ۱۰ درصد به تیم و پروژه‌های آینده، و ۸.۵ درصد برای لیست شدن در صرافی و تأمین نقدینگی، اختصاص داده شده است.

در همین حال، تیم داگز قصد دارد طی هفته‌های آینده، استیکرهای قابل‌معامله و قابل‌ضرب در بلاکچین را معرفی کند.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته توسط تحلیلگران، قیمت توکن داگز در زمان عرضه حدود ۰.۰۰۰۵۵ دلار خواهد بود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، قیمت این توکن می‌تواند به ۰.۰۰۸۲۵ دلار برسد که به معنای افزایش ۱۵ برابری ارزش آن است.

با این حال، در صورت اصلاح پس از جهش اولیه، قیمت این توکن ممکن است به ۰.۰۰۰۴۱۲۵ دلار کاهش یابد که نشان‌دهنده یک افت ۲۵ درصدی خواهد بود.

//