پیش‌بینی صعود ۲۰۰ درصدی پپه؛ نهنگ‌ها دوباره انباشت PEPE را آغاز کرده‌اند!

در آخر هفته گذشته، قیمت میم‌کوین پپه (Pepe) به زیر یک حمایت حیاتی سقوط کرد، اما فعالیت نهنگ‌ها در بازار افزایش یافته است.

تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که این سرمایه‌گذاران ممکن است از فرصتی مطلع باشند؛ چرا که تکمیل الگوی کف دوقلو می‌تواند قیمت پپه را تا ۲۰۰ درصد افزایش دهد و آن را به منطقه کشف قیمت ببرد.

شرکت تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) دو کیف‌پول را شناسایی کرده که در تاریخ ۱۸ آگوست، ۸۲۸.۶۴ میلیارد پپه به ارزش ۶.۱۸ میلیون دلار را از صرافی کراکن برداشت کردند. این کیف‌پول‌ها اکنون ۱.۳۳ تریلیون پپه به ارزش ۹.۹۳ میلیون دلار در اختیار دارند.

نکته جالب توجه این است که اگرچه نهنگ‌های اتریوم و حتی ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، در حال فروش دارایی‌های خود هستند، نهنگ‌های پپه دارایی‌های خود را افزایش می‌دهند.

داده‌ها نشان می‌دهند که جریان خالص پپه به صرافی‌ها در پنج روز گذشته منفی بوده است. همچنین، در ۲۴ ساعت گذشته، بایننس بزرگ‌ترین خروجی ارز دیجیتال پپه به ارزش ۹.۴۹ میلیون دلار را داشته که نشان‌دهنده افزایش احساسات صعودی است.

بر اساس تحلیل تکنیکال، قیمت پپه در حال شکل‌گیری الگوی کف دوقلو است که یک الگوی برگشتی صعودی محسوب می‌شود.

اگر قیمت بتواند بالای سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۷۰۰ دلار که با سطح فیبوناچی اصلاحی ۰.۶۱۸ منطبق است، باقی بماند و شروع به افزایش کند، ممکن است تا ۷۸ درصد افزایش یابد و به ۰.۰۰۰۰۱۶۰۰ دلار برسد.

همچنین، اگر این حرکت صعودی ادامه یابد، قیمت پپه می‌تواند به سطح ۰.۲۷ فیبوناچی اکستنشن در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۲۵۰ دلار برسد که به معنای یک رشد بیش از ۲۰۰ درصدی از قیمت فعلی است.pepe-coin-price-prediction-hints-200-surge-if-this-pattern-is-validated

با این حال، اگر قیمت نتواند بالای این سطح حمایت باقی بماند، ممکن است به سطح حمایت بعدی در حدود ۰.۰۰۰۰۰۴۷۵ دلار کاهش یابد که به معنای یک افت ۳۵ درصدی است.

//