سرمایه‌گذاری‌ کلان نهنگ‌ها در بازار سگ‌ کلاهدار

قیمت میم‌کوین داگ‌ویف‌هت یا سگ‌ کلاهدار (Dogwifhat) در روز یکشنبه با کاهش ۳.۵ درصدی به ۱.۹ دلار رسید. این کاهش، در مقایسه با رشد اولیه هفته جاری، جزئی به نظر می‌رسد و یک توقف موقتی برای بازیابی قدرت روند صعودی تلقی می‌شود.

با توجه به افزایش خرید نهنگ‌ها و افزایش علاقه‌مندی معامله‌گران در بازار آتی، به نظر می‌رسد که قیمت WIF آماده بازیابی مجدد است.

طبق داده‌های MGJTVL لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، بزرگ‌ترین دارنده میم‌کوین سگ‌ کلاهدار اخیراً ۸۰۰۵۵۶ توکن WIF را به قیمت ۱.۹۲ دلار با استفاده از ۱.۵۴ میلیون استیبل‌کوین USDC خریداری کرده و میزان دارایی‌های خود را به ۲۸ میلیون WIF (۵۳.۲۳ میلیون دلار) افزایش داده است.

این سرمایه‌گذار همچنین طی سه روز گذشته، ۳۵.۴۸ میلیون دلار از توکن‌های WIF خود را به پروتکل وام‌دهی کامینو (Kamino) منتقل کرده و با دریافت وامی به ارزش ۳.۲۴ میلیون USDC، حدود ۱.۸ میلیون توکن WIF دیگر خریداری کرده است.

چنین سرمایه‌گذاری‌هایی معمولاً فشار صعودی را افزایش داده و به بازیابی پایدار قیمت کمک می‌کنند.

هم‌اکنون توکن سگ‌ کلاهدار در محدوده قیمتی ۱.۹ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن به ۱.۹ میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این، شاخص سود باز بازار آتی WIF با رشدی ۳۷ درصدی طی یک هفته، از ۱۹۲.۸ میلیون دلار به ۲۶۴.۱ میلیون دلار افزایش یافته است.

این موضوع نشان می‌دهد که علاقه و اعتماد سرمایه‌گذاران رو به افزایش است.

طی هفته جاری، بازار کریپتو در پی بهبود عملکرد قیمت بیت‌کوین، شاهد رشد قابل‌توجهی بود. در همین راستا، قیمت سگ کلاهدار هم با رشدی ۳۶ درصدی از ۱.۳۹ دلار به ۱.۹ دلار جهش کرد.

تحلیل نمودار روزانه نشان می‌دهد که این افزایش در قالب یک الگوی «کنج نزولی» شکل گرفته که از کاهش تدریجی فشار نزولی خبر می‌دهد.dogwifhat-price-end-5-month-correction-whale

با تداوم فشار خرید، قیمت سگ‌ کلاهدار ممکن است ۱۲ درصد دیگر افزایش یابد و به خط روند بالایی الگو در ۲.۱ دلار برسد. شکست احتمالی این مقاومت می‌تواند باعث تغییرات عمده در روند بازار شود و قیمت را به ۲.۹ دلار و سپس، به ۴ دلار برساند.با این حال، مقاومت‌های موجود در خط روند و میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه ممکن است باعث نزول دوباره قیمت و باطل شدن سناریوی صعودی شود.

//