افول بازار میم‌کوین‌ها

پس از رشد چشمگیر بازار میم‌کوین‌ها طی ماه‌های اخیر، در حال حاضر ارزش بسیاری از آن‌ها به طور چشمگیری کاهش یافته و تنها چند مورد انگشت‌شمار همچنان عملکرد قابل‌قبولی دارند.

از جمله میم‌کوین‌هایی که طی ماه گذشته عملکرد درخشانی داشته‌اند، می‌توان به توکن‌های کمتر شناخته‌شده‌ای مانند داگینمه (Doginme)، کیمبو (Kimbo)، توربو (Turbo)، دوج‌الون مارس (Dogelon Mars) و کوک اینو (Coq Inu) اشاره کرد که به ترتیب رشد ۱۸، ۱۶.۹۷، ۱۵.۷۰، ۱۱.۵۷ و ۱۰.۱ درصد را تجربه کرده‌اند.

در همین حال، میم‌کوین‌های شناخته‌شده‌ای نظیر دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) در این مدت با ۲.۶ و ۸ درصد کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

بازده پپه (PEPE) نیز در این مدت منفی بوده است. این ارقام نشان‌دهنده کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به بخش میم‌کوین‌ها هستند.

از ابتدای سال جاری، نرخ ایجاد میم‌کوین‌ها در بلاکچین سولانا به طرز چشمگیری افزایش یافته است. کاربران زیادی، از جمله افراد مشهور اقدام به راه‌اندازی توکن‌های خود در این شبکه کرده‌اند، اما پس از گذشت زمان، به نظر می‌رسد عملکرد این توکن‌ها چندان مطلوب نبوده است.

طبق داده‌ها، قیمت میم‌کوین‌های افراد مشهور در اولین ماه پس از راه‌اندازی، به طور میانگین ۹۴ درصد کاهش یافته است. تقریباً ۵۰ درصد از این توکن‌ها نیز ۹۹ درصد از ارزش خود را پس از رسیدن به سقف قیمت از دست داده‌اند.

//