احتمال صعود یونی‌سواپ در پی خرید‌ نهنگ‌ها شدت گرفت!

خریداران یونی‌سواپ (UNI) موفق شدند با بهبود شرایط، اصلاح اخیر قیمت این رمزارز را در حمایت ۷.۵ دلار متوقف نمایند.

در حالی که روند کلی همچنان نزولی است، شدوی بلند کندل روزانه نشان می‌دهد که خریداران از شدید‌تر شدن اصلاح جلوگیری می‌کنند. این روند حرکت قیمت منجر به تشکیل یک الگوی مثلث متقارن شده که احتمال شکسته شدن آن از سقف بیشتر است.uniswap-price-as-whale-2m-in-uni-ahea

یونی‌سواپ طی سه هفته گذشته اصلاحات شدیدی را تجربه کرد و قیمت آن با یک افت ۴۳.۷ درصدی از ۱۱.۹۶ دلار به ۶.۷۶ دلار رسید. با این حال، نزول قیمت در خط روند پایینی مثلث متقارن متوقف شد.

اکنون، کارشناسان احتمال شروع یک رالی و خروج قیمت از این الگو را بالا می‌دانند. قیمت ۳ بار با رسیدن به خط روند پایینی مثلث حمایت شده که قدرت این سطح را نشان می‌دهد. توکن یونی‌سواپ هم‌اکنون ۸.۰۵ دلار قیمت دارد و در حال حرکت به سمت سقف الگو است.

در همین حال، طبق داده‌های پلتفرم لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، یک نهنگ با پرداخت ۲ میلیون USDC، تعداد ۲۴۳۱۹۸ توکن UNI به ارزش تقریبی ۱.۹۶ میلیون دلار خریداری کرده است.

نهنگ مذکور در تراکنش‌های دیگر خود با صرف ۴ میلیون USDC، تعداد ۳۵۹۸۳ توکن آوه (AAVE) به ارزش ۳ میلیون دلار و ۱۲۳۱۸۳ توکن UNI به ارزش ۱ میلیون دلار جمع‌آوری نموده است.

این تراکنش‌های عظیم، احتمال صعود قیمت یونی‌سواپ را به شدت افزایش می‌دهند و می‌توانند منجر به صعود ۲۶ درصدی قیمت تا خط روند بالایی الگو شوند. شکست این مقاومت باعث حرکت قیمت به سمت هدف ۱۷ دلاری خواهد شد.

//