بازگشت دوج‌کوین به مدار صعود!

قیمت دوج‌کوین (DOGE) پس از یک شروع ضعیف در اوایل هفته، دوباره افزایش یافته است. این افزایش قیمت به دلیل بهبود شرایط کلی بازار و احساسات مثبت پیرامون برنامه‌های ادغام ارزهای دیجیتال در پلتفرم X بوده است.

بیانیه اخیر لیندا یاکارینو، مدیرعامل X، در رابطه با ادغام ارزهای دیجیتال در این پلتفرم، به خوش‌بینی پیرامون دوج کوین افزوده است. ادغام احتمالی دوج‌کوین در این پلتفرم می‌تواند مسیرهای جدیدی برای استفاده از آن باز کند و ماهیت کاربردی‌تری به آن ببخشد.

با این حال، یک تراکنش بزرگ توسط یک نهنگ، تردیدهایی را در مورد آینده‌ قیمت دوج کوین ایجاد کرده است. به گزارش پلتفرم ویل‌آلرت (Whale Alert)، یک نهنگ ناشناس با آدرس کیف پول “DF۸jR….vjEGb” حدود ۹۹.۳۲ میلیون دوج‌کوین به ارزش تقریبی ۱۲.۰۸ میلیون دلار را به صرافی رابین‌هود منتقل کرده است.

انتقال وجوه‌ سنگین به صرافی‌های متمرکز، اغلب سیگنالی نزولی تلقی می‌شود که نشان‌دهنده یک فروش احتمالی است. اما قیمت دوج‌کوین با وجود این تراکنش دوباره افزایش یافته و این نشان‌دهنده مقاومت آن و پشتیبانی قوی جامعه طرفداران آن است.

آرتور هیز، از هم‌بنیان‌گذاران صرافی بیتمکس (BitMEX) نیز اخیرا حمایت خود را از دوج‌کوین اعلام کرده و از افزایش سرمایه‌گذاری‌های خود روی دوج کوین و پندل (Pendle) خبر داده است.

وی همچنین پیش‌بینی کرده که یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر دوج‌کوین تا پایان این چرخه راه‌اندازی خواهد شد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت دوج‌کوین با ۲.۴۲ درصد افزایش به ۰.۱۲۶ دلار رسیده است. این در حالی است که حجم معاملات روزانه این رمزارز ۳۶ درصد کاهش یافته و در محدوده ۹۵۴.۰۳ میلیون دلاری قرار دارد.

dogecoin-price-soars-amid-arthur-hayes-increasing-bets-doge-what-next-

//