پزشکیان: نمی‌گذارم کسی را به خاطر عقیده‌ اش اخراج کنند

کاندیدای چهاردهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران مال همه ایرانیان است. ایران برای یک جناح نیست و کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند، حق دارند به آنجا که می‌خواهند برسند.

کاندیدای چهاردهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران مال همه ایرانیان است. ایران برای یک جناح نیست و کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند، حق دارند به آنجا که می‌خواهند برسند.

ترووست: مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در طی سفرهای انتخاباتی خود امروز وارد مشهد شد. وی در جمع حامیان خود در سالن شهید بهشتی مشهد سخنرانی کرد.

اهم اظهارات پزشکیان به نقل از خبرگزاری ها و کانال های تلگرامی، به شرح زیر است:

*ما باید برای هر مشکلی دست به دست هم بدهیم و اجازه ندهیم یک گروه هر کاری خواست انجام دهد.

*در مناظرات آقایی گفت نمی‌گذارم شما رئیس جمهور شوی؛ من آن موقع گفتم، مردم می‌دانند و تشخیص می‌دهند چه کسی می‌شود و چه کسی نمی‌شود .

*باید در این انتخابات حضور داشته باشید تا سهم خود را مشخص می‌کنید

*آنها که رای نمی‌دهند، بدانند اگر می‌خواهید آنان نباشند، پای صندوق بیایید. ما باید سهم خود را داشته باشیم، ایران مال ایرانیان است.

*آزادی حق ادیان، مذاهب و تمام انسان‌ها است. استقلال آزادی جمهوری اسلامی، اما آزادی را قربانی کردیم. هر کسی در دانشگاه‌ها حرف می‌زند را بیرون و تعلیق می‌کنیم. من اگر به قدرت برسم نمی‌گذارم کسی را به خاطر عقیده‌ اش اخراج کنند نباید پاسخ به هیچ معلمی را با باتوم داد.

*ما تلاش می‌کنیم حق و عدالت را در جامعه ایران اجرا کنیم و این را تنها با وحدت انجام می‌دهیم.

*من همه جا عرض کردم و دوباره می‌گویم؛ من یکی مانند شما هستم. من دوست دارم صدای شما را در کشور بلند اعلام کنم و گوشی برای شنیدن صدای شما داشته باشم.

*ایران مال همه ایرانیان است. ایران برای یک جناح نیست و کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند، حق دارند به آنجا که می‌خواهند برسند.

*اگر بلوچ و سنی و کرد بودم و نابغه بودم، اجازه نمی‌دادند به جایی برسم. ما باید به تمام اقوام و ادیان که برای مملکت و ایران می‌توانند کاری انجام دهند بستری فراهم کنیم که به این مملکت خدمت کنند.

*سرمایه این مملکت موشک و پهپاد است اما قدرت و افتخار برای ما با شما بودن است.

*ما برای اینکه اقتدار داشته باشیم باید پشتوانه شما را داشته باشیم.

*ما باید برای هر مشکلی دست به دست هم بدهیم و اجازه ندهیم یک گرده هر کاری خواست انجام دهد

//