برنشتاین: ارزش بازار ETFهای بیت‌کوین و اتریوم به ۴۵۰ میلیارد دلار خواهد رسید!

کارگزاری برنشتاین (Bernstein) در گزارش اخیر خود پیش‌بینی کرده که بازار صندوق‌های قابل معامله‌ در بورس (ETF) بیت‌ کوین و اتریوم رشد چشمگیری را تجربه خواهند کرد و به ارزش ۴۵۰ میلیارد دلاری دست خواهد یافت.
تحلیلگران برنشتاین پیش‌بینی می‌کنند که طی ۱۸ تا ۲۴ ماه آینده، شاهد ورود بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه به صندوق‌های ETF ارز دیجیتال باشیم. این کارگزاری همچنین سقف قیمتی ۱۵۰ هزار دلاری را برای بیت ‌کوین در سال ۲۰۲۵ پیش‌بینی کرده و قیمت هدف آن تا پایان سال جاری را ۹۰ هزار دلار تعیین کرده است.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، قیمت اتریوم پس از آنکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) درخواست‌های هشت صادرکننده‌ صندوق ETF این رمزارز را تایید کرد، حدود ۲۶ درصد افزایش یافت. با تایید درخواست‌های نهایی (S1)، معاملات این صندوق‌ها در صرافی‌ها آغاز خواهد شد.

تایید این درخواست‌ها از سوی SEC، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ چرا که با این اتفاق، اتریوم به عنوان یک کالا و نه یک اوراق بهادار طبقه‌بندی می‌شود. به گفته‌ برنشتاین، این موضوع باعث حل شدن بزرگترین بحث پیرامون این ارز دیجیتال خواهد شد.
علاوه بر این، اتریوم اولین ارز دیجیتال مبتنی بر اثبات سهام است که صندوق ETF اسپات آن تایید می‌شود. برنشتاین بر این باور است که این رویداد، مسیر را برای تکامل سایر دارایی‌های بلاکچینی هموار می‌کند. این کارگزاری، سولانا را یکی از رمزارزهایی معرفی می‌کند که می‌تواند از این روند، بیشترین بهره را ببرد.

//