پرواز میم‌کوین‌های اتریوم به دنبال صعود ETH

پس از اینکه دو تحلیلگر بلومبرگ، از افزایش احتمال تأیید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم خبر دادند، دسته‌ای از توکن‌های اکوسیستم اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کردند.

در همین راستا، قیمت میم‌کوین ماگ (MOG) نزدیک به ۵۰ درصد افزایش یافته و میم‌کوین پپه (PEPE) نیز رشدی ۲۰ درصدی داشته است. در بین پروژه‌های کاربردی نیز، توکن لیدو دائو (LDO) و آربیتروم (ARB) به ترتیب ۱۵ و ۱۸ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

اریک بالچوناس و جیمز سیفارت، دو تحلیلگر بلومبرگ، اخیرا احتمال تأیید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم را از ۲۰ درصد به ۷۵ درصد به‌روز کرده‌اند. در پی این خبر، قیمت اتریوم نزدیک به ۲۰ درصد صعود کرده است.

وایرو (Viro)، یکی از توسعه‌دهندگان توکن MOG عنوان کرد که میم‌کوین‌ها بیشترین سود را از افزایش قیمت توکن بلاکچینی که در بستر آن ایجاد شده‌اند، می‌برند.

میم‌کوین ماگ نیز از این قضیه مستثنی نیست و علی‌رغم اینکه قیمتی بسیار پایین‌تر از پپه دارد، عملکردی بهتر از آن داشته است.

mog-pepe-rocket-as-traders-search-for-ether-beta-bet

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت میم‌کوین MOG با افزایشی ۴۷ درصدی به ۰.۰۰۰۰۰۰۸۵ دلار و ارزش بازار آن به ۳۳۲ میلیون دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات این میم کوین طی مدت مشابه با جهشی ۵۴۵ درصدی به بیش از ۴۱ میلیون دلار افزایش یافته است.

//