شیبا آماده‌ جهش قیمتی!

طی هفته گذشته، میم‌کوین شیبا اینو (SHIB) شاهد افزایش خیره‌کننده ۳۳۸ درصدی نرخ توکن‌سوزی خود بود. بر اساس به‌روزرسانی اخیر پلتفرم شیب‌برن (Shibburn)، در این مدت ۲۰۰,۵۹۱,۹۱۰ توکن SHIB سوزانده شده است.

با این حال، نرخ توکن‌سوزی شیبا طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷.۲۷ درصد کاهش یافته و تنها ۳۰,۳۸۴,۳۳۰ توکن SHIB طی این مدت از گردش حذف شده‌ است.

توکن‌سوزی، یک رویداد رایج در حوزه ارزهای دیجیتال است که طی آن، با حذف دائمی بخشی از توکن‌ها، موجودی کل کاهش پیدا کرده و در نتیجه با حفظ تقاضا، قیمت دارایی افزایش می‌یابد. شیبا اینو این استراتژی را با تلاش‌های اختصاصی جامعه که منجر به حذف میلیون‌ها توکن SHIB شده، مورد توجه قرار داده است.

در همین حال، لازم به ذکر است طی هفته گذشته، میزان توکن‌های شیبا که به آدرس‌ نهنگ‌ها انتقال یافته، ۲۲۵ درصد افزایش داشته است. به نظر می‌رسد در پی پیشرفت‌های اخیر اکوسیستم شیبا اینو، نهنگ‌ها به انباشت این ارز دیجیتال علاقه‌مند شده‌اند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا اینو طی ۲۴ ساعت گذشته با حدود ۰.۵ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۲۲۵۷ دلار رسیده است.

شایان ذکر است، طبق داده‌های اینتودبلاک (IntoTheBlock)، ۴۵.۳۷ تریلیون توکن SHIB توسط ۵۴۴۱۰ آدرس در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۱ دلار و ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار با قیمت متوسط ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار خریداری شده است.

شکسته شدن این سطح حمایت، موجب کاهش قیمت تا محدوده بین ۰.۰۰۰۰۱۹ و ۰.۰۰۰۰۲۱ دلار خواهد شد. از طرفی، محدوده مقاومت پیش روی صعود قیمت، سطوح بین ۰.۰۰۰۰۲۳ تا ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار است که در آن، ۳۳۳۶۰ آدرس، ۱۳.۰۹ تریلیون توکن شیبا در اختیار دارند.

//