رکوردشکنی دوباره پپه با وجود رکود بازار

به دنبال رکوردشکنی‌های پی در پی پپه (PEPE)، نهنگ‌های بازار همچنان در حال انباشت این میم کوین محبوب هستند. به گزارش پلتفرم ردیابی LookOnChain، یک نهنگ به آدرس 0x83768 در تاریخ ۲۳ می، ۳۹۰٫۵۶ میلیارد توکن پپه را از صرافی بایننس برداشت کرده است. لازم به ذکر است که در کمتر از دو روز، همان آدرس در مجموع ۹۸۲٫۵۶ میلیارد پپه را خریداری کرده که نشان‌دهنده خوش‌بینی و اعتماد او نسبت به آینده این ارز دیجیتال است.

داده‌های بازار نشان مي‌دهند که در بحبوحه این خریدها و در حالی که بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار با افت قیمت مواجه شده‌اند، پپه موفق شده رکورد قیمتی جدیدی را به ثبت برساند. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت پپه امروز ۲۴ می، اوج تاریخی جدیدی را در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱۵۳ دلار ثبت کرده است.

رکوردشکنی دوباره پپه با وجود رکود بازار؛ نهنگ‌ها همچنان PEPE می‌خرند!همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار پپه نیز از ۶ میلیارد دلار فراتر رفته و این میم کوین اکنون در جایگاه ۲۰ بازار قرار دارد.
در این میان، لازم به ذکر است که شاخص قدرت نسبی (RSI) پپه به محدوده اشباع خرید (۷۴) رسیده است. این بدان معنی است که این میم کوین ممکن است با یک اصلاح قیمت مواجه شود. اگرچه نباید فراموش کرد که پپه قبلاً توانسته احساسات معمول بازار را به چالش بکشد. بنابراین، باید منتظر ماند و دید که این میم کوین در ادامه چه مسیری را در پیش می‌گیرد.

//