تحلیل و پیش‌بینی قیمت نات‌کوین

نات‌کوین (NOT) پس از افزایش ۷۸ درصدی قیمت خود در ۲ روز گذشته، با حجم معاملات بالا و خوش‌بینی سرمایه‌گذاران نسبت به آن، اکنون به عنوان یک دارایی امیدوارکننده در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

قیمت فعلی این توکن ۰.۰۰۹۸۷۵ دلار است که نسبت به روز گذشته ۴۲.۵۳ درصد افزایش یافته است. ارزش بازار نات‌کوین نیز با ۴۱ درصد افزایش به ۱.۰۱ میلیارد دلار رسیده و جایگاه آن در رتبه ۸۹ رده‌بندی بازار ارزهای دیجیتال تثبیت شده است.

در همین حال، حجم معاملات نات‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۱.۲۵ درصد افزایش یافته و به ۱.۲۴۸ میلیارد دلار رسیده است. این حجم بالای معاملات نشان‌دهنده تقاضای قوی برای نات کوین است. همچنین، نسبت حجم معاملات به ارزش بازار آن به عدد چشمگیر ۱۲۳.۶۹ درصد افزایش یافته است.

در طول هفته گذشته، نات‌کوین در محدوده قیمتی ۰.۰۰۴ تا ۰.۰۰۹ دلار معامله شده که نشان‌دهنده نوسانات قابل‌توجه آن است.

افزایش اخیر قیمت نات‌کوین پس از اعلام یک ایردراپ و افزایش احساسات مثبت جامعه رخ داده است. در همین راستا، میزان سود باز قراردادهای آتی نات‌کوین از مرز ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفته و بیش از ۴.۴ میلیون دلار پوزیشن شورت آن لیکویید شده‌ است.

به گفته تحلیلگران، شاخص‌های تکنیکال در نمودار ۴ ساعته قیمت نات‌کوین، یک روند صعودی را برای این ارز دیجیتال نشان می‌دهند. شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال حاضر در سطح ۸۵ قرار دارد که نشان‌دهنده فشار خرید قوی است.

شاخص مکدی (MACD) نیز روند مثبتی را نشان می‌دهد. خط مکدی بالاتر از خط سیگنال قرار دارد و هیستوگرام آن نیز در حال افزایش است که این موضوع، خوش‌بینی فعالان بازار را تقویت می‌کند.

notcoin-price-prediction-not-set-for-major-upsurge-after-75-rally

در این میان، شاخص جریان نقدی چایکین (CMF) نیز با عدد ۰.۵ و شاخص نوسانگر مهیب (Awesome Oscillator) با مقدار ۰.۰۰۲۶۱۴، نشان‌دهنده فشار خرید قوی و حرکت صعودی هستند.

//