دنیای اقتصاد : هوندا استراتژی جدید خودروهای برقی خود را در اوایل ماه جاری در نمایشگاه CES آغاز کرد.
این خودروساز ژاپنی دو کانسپت الکتریکی را به نمایش گذاشت که نگاهی اجمالی به سبک طراحی جدید هوندا داشت و بینشی از فلسفه مهندسی در حال تکامل این شرکت ارائه میکرد.
جدا از این محصولات، هوندا یک خودروی اسپرت باتریدار را نیز در دست توسعه دارد. توشیهیرو میبه، مدیرعامل هوندا، از سرمایهگذاری این شرکت در تحقیق در مورد خودروهای اسپرت برای عصر خودروهای الکتریکی خبر داده است.
میبه فاش کرد که در مرکز تحقیق و توسعه، کار روی یک خودروی عملکردی در حال انجام است که بخش مهمی از سری صفر خودروهای الکتریکی خواهد بود و قرار است از سال ۲۰۲۶ وارد بازار شود. جزئیات مربوط به نسخه تولیدی اولین خودروی اسپورت الکتریکی هوندا فاش نشده است، اما میبه تایید کرد که توسعه در این بخش به طور پیوسته ادامه دارد.
این خودروی اسپرت بهعنوان مدل پرچمدار سری صفر عمل میکند که شامل نوآوریهای فنی با هدف به حداکثر رساندن فضای داخلی، کاهش وزن باتری و افزایش کارآیی در عین تاکید بر لذت رانندگی است.
ارسال پاسخ