سگ کلاهدار هم به رالی میم‌ کوین‌ها پیوست؛ ۵۰ درصد سوددهی فقط در یک روز!

داگ ویف هت (WIF)، ارز دیجیتال الهام‌گرفته از میم و مبتنی بر بلاکچین سولانا، در ۲۴ ساعت گذشته با یک رشد ۴۷ درصدی، به بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۵۷۱ دلار رسیده است.

قیمت WIF، که می‌توان آن را “شیبا اینوی سولانا” نیز نامید، پس از افزایش قابل‌توجه قیمت بیت‌کوین رخ داده است. بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، برای اولین بار از اواخر سال ۲۰۲۱، اوایل امروز سطح ۵۷,۰۰۰ دلار را پس گرفت.

قیمت بیت‌کوین از ابتدای سال ۳۲ درصد افزایش یافته و به روند صعودی بلند‌مدت خود که باعث افزایش علاقه به آلت‌کوین‌ها نیز شده است، ادامه می‌دهد.

سولانا (SOL)، توکن اصلی بلاکچین سولانا که میزبان WIF است، هم روند صعودی کلی بازار را دنبال کرده و با حدود ۱۰ درصد افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته، اکنون با قیمت ۱۱۱.۳۸ دلار معامله می‌شود.

بر اساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) ارزش بازار برترین میم‌ کوین‌ها، در ۲۴ ساعت گذشته ۹.۱ درصد افزایش یافته و به ۲۴.۴۵ میلیارد دلار رسیده است.

در این بین، پپه (Pepe) و WIF بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند، پپه با افزایش ۵۰ درصدی و WIF با افزایش ۴۷ درصدی، جهش ۲۴ ساعته میم‌کوین‌ها را رهبری می‌کنند.

از طرفی، حجم معاملات ۲۴ ساعته WIF نیز ۲۱۰ درصد افزایش داشته و به ۱۱۹.۶ میلیون دلار رسیده است که با افزایش قیمت آن مطابقت دارد و روند صعودی آن را تایید می‌کند.

گاوها در یک روند صعودی ۴ روزه، WIF را از مقاومت ۰.۵۳۱ دلاری عبور دادند و رکورد قبلی WIF را شکستند. یک شکست پایدار در سطح ۰.۵۷۱ دلاری، ممکن است آن را به ۰.۶ دلار برساند، همچنین احتمال دارد WIF در سطح حمایتی قبلی، یعنی ۰.۴۷ دلار ناچار به استراحت شود.solana-meme-coin-dogwifhat-wif-skyrockets-47-whats-behind-rally

//