آیا امیدی به رشد شیبا هست؟

شیبا اینو (SHIB)، دومین میم کوین برتر بازار ارزهای دیجیتال، گاوهای خود را ناامید کرد و یک صفر دیگر به قیمت آن اضافه شد. در حال حاضر SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۷ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افت ۳.۲۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.
شیبا اینو در اوایل دیروز بالای ۰.۰۰۰۰۱ دلار قیمت داشت، اما با سقوط تقریباً ۱۰ درصدی بیت‌کوین که ناشی از پایان هیجانات پیرامون تأیید صندوق‌‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در آمریکا بود، خرس‌ها وارد بازار شدند. در نتیجه، توکن SHIB از بالاترین سطح ۰.۰۰۰۰۱۰۳ دلار به ۰.۰۰۰۰۰۰۹۳ دلار سقوط کرد.
در طی این کاهش، شیبا یک بار دیگر به زیر سطح حمایتی مهم میانگین متحرک ۵۰ روزه در ۰.۰۰۰۰۰۹۸۳ دلار رسید. اگر SHIB موفق به بازپس‌گیری این سطح قیمتی شود، ممکن است گاوهای بار دیگر به بازار بیایند و سطح ۰.۰۰۰۰۱۰۵ دلار را مجدداً آزمایش کنند که احتمالاً منجر به رسیدن شیبا اینو به ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار می‌‌گردد.

در مقابل، به نظر می‌رسد سطح قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۸۵ دلار، یک سطح حمایتی قابل توجه برای SHIB باشد. در واقع، شیبا اینو دو بار در ژانویه تلاش کرد این سطح را بشکند، اما در انجام آن ناتوان بود. اگر این سطح حمایتی شکسته شود، SHIB ممکن است به سطح ۰.۰۰۰۰۸۳۹ دلار برسد و روی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه قرار بگیرد.
در همین حال، نهنگ‌های SHIB از خواب بیدار شده‌اند. بر اساس داده‌های IntoTheBlock، حجم تراکنش‌های بزرگ شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته افزایش ۱۱.۶۹ درصدی را تجربه کرده است. حجم کل تراکنش‌های بزرگ که به تراکنش‌هایی با ارزش بیش از ۱۰۰ هزار دلار گفته می‌شود، به ۷.۱۲ تریلیون SHIB، معادل ۷۲.۱۶ میلیون دلار رسید.
به عبارتی ساده، چنین جهش‌هایی در فعالیت‌های معاملاتی بزرگ معمولاً نشان‌دهنده دخالت شدید نهنگ‌ها در بازار است که می‌تواند منجر به تغییرات قیمتی شود.

//