مدرن‌تر شدن لندکروزر

شاسی‌بلند جدید تویوتا همان آفرود بی‌نظیر ۴۰ سال پیش نیست، زیرا از سیستم‌های مدرنی مانند کنترل دستیار استارت در سربالایی (HAC) و کنترل کمکی در سراشیبی (DAC) بهره می‌برد.

شاسی‌بلند جدید تویوتا همان آفرود بی‌نظیر ۴۰ سال پیش نیست، زیرا از سیستم‌های مدرنی مانند کنترل دستیار استارت در سربالایی (HAC) و کنترل کمکی در سراشیبی (DAC) بهره می‌برد.

ترووست : شاسی‌بلند جدید تویوتا همان آفرود بی‌نظیر ۴۰ سال پیش نیست، زیرا از سیستم‌های مدرنی مانند کنترل دستیار استارت در سربالایی (HAC) و کنترل کمکی در سراشیبی (DAC) بهره می‌برد.
تویوتا با لندکروزر مدل ۷۰ با گیربکس شش‌‌سرعته اتوماتیک و همچنین کنترل پایداری خودرو (VSC) و کنترل کشش فعال (A-TRC) سازگار است.
در ژاپن، لندکروزر تازه‌متولد‌شده سری ۷۰ منحصرا به عنوان یک شاسی‌بلند شش‌در با موتور دیزلی عرضه می‌شود. در استرالیا اما این خودرو را می‌توان با موتور V۸ دیزلی در اختیار داشت، درحالی‌که امارات متحده عربی از موتور ۴.۰لیتری V۶ بنزینی تنفس طبیعی بهره می‌برد. لندکروزر سری ۷۰ در تریم موجود است و در کارخانه یوشیوارا در ژاپن تولید می‌شود.
تویوتا تخمین می‌زند که هر ماه حدود ۴۰۰ دستگاه در بازار داخلی خود بفروشد.
//