کوساما معتقد است که رونمایی بزرگ آینده، نقش پیشگام شیبا اینو را در فضای وب۳ به نمایش میگذارد. قابل ذکر است که این اعلامیه از طریق توییتی توسط لوسی، مدیر بازاریابی شیبا اینو به اشتراک گذاشته شد و به سرعت در بین جامعه مورد توجه قرار گرفت.
پس از این خبر، حامیان شیبا اینو بخش نظرات پست کوساما را با پیشبینیهای خود پر کردند و در مورد عرضههای فناوری جدید یا مشارکتهای راهبردی که میتواند پذیرش SHIB را بیشتر کند، حدس و گمان خود را مطرح میکنند.
مدت کوتاهی پس از اینکه کوساما به عنوان یکی از ۵۰ شخصیت برتر در حوزه ارزهای دیجیتال شناخته شد، این پیشرفت با اذعان به نقش مهم او در سوق دادن شیبا اینو به یک فعال بااهمیت در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) همزمان گشت.
جامعه از کوساما و تیم شیبا اینو برای ایجاد یک شبکه غیرمتمرکز که قادر به تسلط بر قلمروهای وب۳ و دیفای است، تمجید کرده. شایان ذکر است که شیباریوم، راهحل لایه ۲ شیبا اینو، به عنوان یکی از بزرگترین فناوریهای عرضهشده توسط SHIB در سال جاری در میان سرمایهگذاران نمایان و محبوب گشته است.
شیباریوم به سرعت در صنعت بلاکچین مورد توجه قرار گرفته و دارای ۱۱۱.۵۳ میلیون تراکنش کل و بیش از ۱.۳ میلیون آدرس کیف پول است. جالب اینجا است که بازه زمانی رونمایی بزرگ آتی با مهمانی ویژه کریسمس شیباریوم همزمان بوده که قرار است در ۲۰ دسامبر برگزار شود.
هدف این مهمانی گرد هم آوردن علاقهمندان به SHIB و شرکای رسمی شیبا اینو مانند Bad Idea AI (BAD)، فست فود با تم شیبا Welly و Shibacals است. لوسی فاش کرد که برگزارکنندگان این رویداد قصد دارند ۱۰ کیف پول Tangem با مضمون شیبا اینو و ۱۰ کیف پول با مضمون BAD را توزیع کنند. این ابتکار به دنبال نشان دادن قدردانی از جامعه شیبا اینو برای حمایت مستمر آنها در طول سال است.
ارسال پاسخ