تسلا مدل‌های جدید خود را راهی بازار می کند

شرکت خودروسازی تسلا امسال با عرضه مدل‌های جدید از هدف هزینه‌های ۹میلیارد دلاری فراتر خواهد رفت.

شرکت خودروسازی تسلا امسال با عرضه مدل‌های جدید از هدف هزینه‌های ۹میلیارد دلاری فراتر خواهد رفت.

ترووست : شرکت خودروسازی تسلا امسال با عرضه مدل‌های جدید از هدف هزینه‌های ۹میلیارد دلاری فراتر خواهد رفت.
تسلا روز دوشنبه ۲۳ اکتبر اعلام کرد هزینه سرمایه‌ای خود برای سال ۲۰۲۳ از هدف ۷ تا ۹میلیارد دلاری که در اوایل سال جاری تعیین کرده بود، فراتر خواهد رفت، زیرا این سازنده خودروهای برقی تولیدات خود را در کارخانه‌های خود افزایش می‌دهد و برای عرضه مدل‌های جدید آماده می‌شود.
انتظار می‌رود این خودروساز در سه ماه آخر سال، محموله‌های سدان کامپکت مدل ۳ و سایبرتراک را آغاز کند.
با‌این‌حال هزینه‌های این شرکت در دو سال آینده به محدوده ۷میلیارد دلار و ۹میلیارد دلار آمریکا بازگردد. بر اساس گزارش رویترز، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، در اوایل ماه جاری گفت: تسلا در مورد برنامه‌های خود برای یک کارخانه در مکزیک تردید داشت زیرا با چشم‌انداز اقتصادی آشفته مقابله می‌کرد.
او هشدار داد که افزایش نرخ‌های بهره علاوه بر جنگ قیمت‌ها در سال جاری برای حفظ فروش می‌تواند بر تقاضای تسلا تاثیر بگذارد.
//